רגב: זנדברג פועלת לכבות את המשואה

    איתי גדסי 4 Comment on רגב: זנדברג פועלת לכבות את המשואה

    השרה רגב: "זנדברג וחבריה בשמאל הקיצוני חברו לתנועות ה-BDS ובמטרה לכבות את המשואה"

    אדלשטיין מדליק משואה צילום: יצחק הררי, פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה היום (שני) במסיבת העיתונאים שנערכה בהר הרצל לקראת טקס הדלקת המשואות לפרסומים כי נשיא הונדורס שוקל את הגעתו לטקס ואמרה: "לא דיברתי עם משרד החוץ ולא הספקתי לשוחח עם ראש הממשלה".

    "אם נשיא הונדורס יחליט לא להגיע לאור ההשמצות של החברים מהאופוזיציה ובראשם תמר זנדברג זה מכוער. זה מראה שהאופוזיציה חברה עם ארוגני ה-BDS נגד מדינת ישראל כדי לכבות את המשואה. האופוזיציה איננה מבינה את ההשלכות ואת עוצמת הפגיעה בקשרי החוץ של מדינת ישראל. זנדברג עסוקה בלתקוף את צה"ל ולהאשים את ישראל בוועדות חקירה ועסוקה בספינים שישכיחו את העובדה ששיקרה על כך שהתעייצה עם קולגהפט".

    השרה רגב הוסיפה: "נשיא הונדורס לא נבחר להדליק משואה אלא ללוות נציגה של מש"ב – יחידה מיוחדת שמביאה לעולם את הידע והחוכמה של מדינת ישראל בהרבה תחומים. לא יכול להיות מצב שנשיא הונדורס שנבחר בבחירות פעמיים וקיבל את ברכת הנשיא אובמה וברכת הנשיא טראמפ, מנהיגי אירופה כמו מרקל – ופה במדינה יש להם באופוזיציה מה לומר כדי להרוס כל חגיגה במדינה. מקווה שזה לא יפגע ביחסי החוץ שלנו. נשיא הונדורס חתם על הסכם של 150 מיליון דולר עם מדינת ישראל. לא ראיתי שהגברת זנדברג צייצה על זה ופרגנה. האופוזיציה צריכה להיות אחראית ולהשתתף בחגיגות, לא להשמיץ נשיא שנבחר על ידי העם שלו. מקווה שיגיע לכאן כי זה מכובד לנו".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      זהבה גילאון ותמר זנדברג וכל החברה השמאלנים הקיצוניים צריכים לעוף מהכנסת

    2. 3

      מחבלת ערב רב תלקקי את העפר של האדמה הקדושה שאת עומדת עליה ושל כל היהודים

    3. 2

      זנברג מתה להיות איילת שקד אבל הייתה מתה

    4. 1

      ע ר ב י י ה לכי כפרע על עם ישראל